وقت آن رسیده است که حال و هوای تابستانی را از چنگ زمستانی آن حذف کنید! دکوراسیون داخلی در شیراز و چه راه بهتری برای جشن گرفتن روزهای آفتابی نسبت به یک منطقه زیبا در فضای باز وجود دارد؟ برای الهام بخشیدن به پاسیو که خانه شما را برای تابستان تقویت می کند، بخوانید!

دکوراسیون داخلی در شیراز

با ایده های پاسیو فضای باز یک حیاط خلوت طراح ایجاد کنید در دکوراسیون داخلی در شیراز

قبل از الهام گرفتن و ایده‌های طراحی پاسیو در فضای باز که با ارزش است، با اصول اولیه آشنا شوید.دکوراسیون داخلی در شیراز ایجاد یک پاسیو طراح که بیشترین استفاده را از فضای بیرونی شما ببرد، به چند عنصر حیاتی نیاز دارد. بنابراین، در اینجا چیزی است که شما برای فضایی نیاز دارید که بتوانید از آن لذت کامل ببرید!

 

روی مبلمان با کیفیت در فضای باز سرمایه گذاری کنید و چیزی را انتخاب کنید که متناسب با سبک و نیازهای میزبانی شما باشد.دکوراسیون داخلی در شیراز صندلی های تک لهجه همه کاره به خوبی با یک مبل یا صندلی در فضای باز مدولار کار می کنند. صندلی چند منظوره نیز یک گزینه عالی است. اما هر چیزی که انتخاب می کنید، مبلمان بادوامی را انتخاب کنید که می تواند در برابر عناصر مقاومت کند.

یک منطقه خنک تعریف شده تعیین کنید. ابتدا مبلمان را در محیطی آرام بچینید تا گفتگو را تشویق کنید. بعد، یک فرش در فضای باز و یک میز قهوه خوری یا پایه هایی برای نگهداری تنقلات یا نوشیدنی ها اضافه کنید.

پوشش آفتاب را در نظر بگیرید. زمانی از روز که بیشتر از فضای بیرونی خود استفاده می کنید، میزان پوشش مورد نیاز شما را تعیین می کند. آلاچیق، سایه بان بوم، یا چتر انتخاب کنید تا از آب و هوای دلپذیر نهایت استفاده را ببرید.

مبلمان نرم را برای فضایی دنج اضافه کنید. منسوجات چه بالشتک های پراکنده و چه پرده های فضای باز،دکوراسیون داخلی در شیراز لطافت و راحتی به فضای بیرون می دهند.

روشنایی را وارد کنید تا شب های دلپذیر برای مدت طولانی تری ادامه پیدا کند. علاوه بر این، نورپردازی زیبا در فضای باز می تواند به نمای بیرونی شما جلوه ای طراح بدهد.دکوراسیون داخلی در شیراز بنابراین لایه‌های سبک را در طراحی خود در نظر بگیرید - چراغ‌های رشته‌ای کره‌ای، دیوارکوب‌ها و فانوس‌ها می‌توانند جلوه‌ای مسحورکننده ایجاد کنند.

در آخر گیاهان را اضافه کنید. ممکن است فکر کنید سرسبزی باغ شما کافی است، اما چند گیاه گلدانی عجیب و غریب، دکوراسیون داخلی در شیراز مرز بین فضای داخلی و خارجی را هموار می کند. به علاوه، گلدان های زیبا همیشه یک افزودنی خوشایند برای هر فضایی هستند. و از آنجایی که بیرون است، می‌توانید با اندازه و ارتفاع بازی کنید تا یک محیط ایده‌آل ایجاد کنید.

دکوراسیون داخلی در شیراز

بهترین الهام بخش پاسیو فضای باز در دکوراسیون داخلی در شیراز

اکنون وقت آن است که ایده ها و الهام بخشیدن به پاسیو در فضای باز را کشف کنید تا فضای اوقات فراغت خود را تقویت کنید! البته،دکوراسیون داخلی در شیراز شما می توانید هر یک از این طرح های زیبا را خودتان انجام دهید، اما اگر به کمکی نیاز دارید، به پایین بروید تا نحوه شروع کار را پیدا کنید!

دکوراسیون داخلی در شیراز

1. Sundowners معاصر

ایده های ظریف دکور پاسیو می تواند به طور موثر یک فضای بیرونی شیک ایجاد کند. این عرشه کوچک حیاط خلوت با یک چیدمان کاربردی، دکوراسیون داخلی در شیراز مینیمال و مبلمان شیک در فضای باز بیشترین استفاده را از منطقه می کند. با نگه داشتن پالت رنگ به رنگ های خنثی قهوه ای و خاکستری، احساس منسجمی می کند و چند لهجه تزئینی ظاهر و راحتی را بالا می برد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

2. مدیترانه ای بوهو شیک

گاه به گاه می تواند براق و شیک نیز باشد. این حیاط خلوت طراح دارای طرحی هماهنگ از رنگ های سیاه، سفید و قهوه ای شنی است.دکوراسیون داخلی در شیراز طرح بازتاب عناصر مشابهی است، یعنی بافت مستقیم صندلی های تاکیدی در دکوراسیون چراغ های کف برجسته و موتیف خط در بالش های برجسته. در نهایت، گلدان‌ها و هیولاهای سیاه بزرگ، پاسیو حیاط خلوت را قاب می‌دهند و آن را بیشتر به طبیعت متصل می‌کنند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

3. طراحی پاسیو آرام در دکوراسیون داخلی در شیراز در دکوراسیون داخلی در شیراز

این عرشه طراح مرتفع الهام بخش ایوان راحت و در عین حال سطح بالا را با هم ترکیب می کند. یک مقطع L شکل فضا را به قسمت های متمایز تقسیم می کند.دکوراسیون داخلی در شیراز اینها شامل یک سالن بزرگ و یک منطقه ناهار خوری زیبا با یک کلاه فرنگی سایبان و چراغ های رشته ای است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

4. طراحی حیاط خلوت هنری

الهام از ایوان در همه اشکال و اندازه ها وجود دارد. این حیاط خلوت کوچک نشان می دهد که چگونه می توان بر ایده های پاسیو انتخاب شده تأکید کرد.دکوراسیون داخلی در شیراز به‌خاطر پالت خاموش، پاستیل‌ها و تضادها، و آثار هنری بزرگ معاصر، حسی هنری دارد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

5. الهام بخش پاسیو گرمسیری در دکوراسیون داخلی در شیراز

با یک محیط طبیعی زیبا و یک استخر، برای استفاده حداکثری از حداقل الهام از حیاط خلوت به چیز زیادی نیاز ندارید.دکوراسیون داخلی در شیراز این محیط سرسبز فضاهای ساخته شده را با طبیعت متعادل می کند. به طور خاص، استخر دارای یک عرشه داخلی کوچک است، در حالی که لبه آب دارای یک سالن استراحت معمولی و صندلی غرق‌شده برای گردهمایی‌های بزرگ است.

دکوراسیون داخلی در شیراز

6. ناهار خوری مد روز در فضای باز

طراحی ارگانیک با حساسیت های معاصر در این منطقه ناهارخوری زیبا مطابقت دارد. بافت طلایی در صندلی های برجسته فضا را ارتقا می دهد،دکوراسیون داخلی در شیراز در حالی که میز روستایی و فرش جوت آن را در طبیعت ثابت نگه می دارد. الهام بخش پاسیو در فضای باز نمی تواند ساده تر و موثرتر باشد!

دکوراسیون داخلی در شیراز

7. الهام بخش پاسیو داخلی و خارجی در دکوراسیون داخلی در شیراز

اگر قسمتی از حیاط خلوت شما پوشیده شده است، گوشه ای ایجاد کنید که مانند یک اتاق نشیمن داخلی احساس راحتی و راحتی داشته باشد.دکوراسیون داخلی در شیراز به عنوان مثال، این حیاط خلوت کوچک، ایده های پاسیو را با طراحی های داخلی دوست داشتنی ادغام می کند. نشیمن های شیک و طراحی مبلمان زیبا به شما اشاره می کند که کل روز را در خارج از منزل بگذرانید!

دکوراسیون داخلی در شیراز

8. پاور پاسیو با ایده های پیچیده

یک پالت خاموش که رنگ های طبیعی را بازتاب می دهد، برای فضای بیرونی بهترین است.دکوراسیون داخلی در شیراز این پاسیو سنگ فرش با مبلمان حصیری و صندلی‌های آرامش‌بخش با محیط طبیعی خود ترکیب می‌شود. پراکندگی های آبی روشن نیز جلوه ای ساحلی به طرح می بخشد.

دکوراسیون داخلی در شیراز

9. ایده های عرشه با پوشش لوکس

این حیاط خلوت وسیع فضای کافی برای ایجاد مناطق متعدد دارد. در اینجا، طراح از الهامات متنوعی از پاسیو در فضای باز برای راه‌اندازی صندلی‌های آفتاب‌گیر،دکوراسیون داخلی در شیراز یک گوشه گفتگو و یک عرشه سرپوشیده زیبا استفاده کرد. چنین فضایی به شما امکان می دهد از هوای گرم لذت ببرید، حتی در روزهای بادی یا بارانی و مدت ها پس از غروب خورشید!

دکوراسیون داخلی در شیراز

10. طراحی الهام از حیاط خلوت در دکوراسیون داخلی در شیراز

چند مورد منتخب تمام چیزی است که برای یک پاسیو طراح خیره کننده که ارزش الهام گرفتن دارد نیاز دارید.دکوراسیون داخلی در شیراز در اینجا، مبلمان معاصر، با پایه های چوب تیره و بند ناف مشکی، در کنار میزهای تودرتو زاویه دار ظاهری سبک ایجاد می کند.

 

11. صندلی بزرگ

وقتی یک حیاط خلوت کوچک دارید، هنوز هم می توانید از ایده ها و ایده های پاسیو بزرگ استقبال کنید.دکوراسیون داخلی در شیراز این عرشه جمع و جور دارای یک منطقه ناهار خوری و یک مبل گرد قابل تنظیم است. برای تماشای ستارگان عالی است اما می‌تواند صندلی بیشتری را برای مهمانان فراهم کند. در یک بازآرایی ساده، صندلی به یک مجموعه 4 تکه با سه صندلی بزرگ و یک صندلی عثمانی تبدیل می‌شود.

دکوراسیون داخلی در شیراز

12. پاسیو برای هر مناسبت در دکوراسیون داخلی در شیراز

چه میزبانی، غذاخوری، تماشای ستارگان، یا استراحت - این عرشه می تواند هر موقعیتی را برآورده کند!دکوراسیون داخلی در شیراز مناطق متمایز و چیدمان هوشمندانه آن بیشترین استفاده را از سطح زمین می‌برد. علاوه بر این، ایده های سایه پاسیو پوششی از آفتاب و نم نم باران را تضمین می کند.

 

13. ذن مینیمالیسم

طراحی حیاط خلوت می تواند هم ساده و هم زیبا باشد. به عنوان مثال،دکوراسیون داخلی در شیراز این منطقه استخر را در نظر بگیرید – طاقچه تعبیه شده در آن فضای کافی برای یک سالن استراحت فراهم می کند. تنها چیزی که نیاز داشت بالش های راحت و یک میز روستیک بود!

دکوراسیون داخلی در شیراز

14. الهام بخش پاسیو فضای باز به سبک Scandi در دکوراسیون داخلی در شیراز

یک عرشه تیره و نرده سفید رنگ زیبایی شناسی اسکاندیناوی را در این طراحی ایجاد می کند - و طرح تک رنگ روشن آن دقیقاً در آن جا می شود.دکوراسیون داخلی در شیراز صندلی های عمیق فضایی آرام را برای استراحت در کنار آتش ایجاد می کنند، در حالی که یک منطقه ناهار خوری همه کاره لایه دیگری از عملکرد و کاربردی را اضافه می کند.

 

15. مینی بار مدیش

این کابین چوبی زیبا با ایده های حیاط خلوت خود بسیار جذاب است. نه تنها دارای یک سالن و ناهار خوری است، دکوراسیون داخلی در شیراز بلکه دارای یک پیشخوان هوشمند نیز می باشد. در کنار کابین تعبیه شده و باعث صرفه جویی در فضا می شود و در عین حال یک ویژگی طراحی خیره کننده را اضافه می کند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

16. تعطیلات تمام سال در دکوراسیون داخلی در شیراز

حال و هوای مدیترانه ای بر این طراحی حیاط خلوت غالب است. پایه سفید آن یادآور خانه های سواحل یونان است و مطمئناً هوای تابستانی تمام سال را ساطع می کند.دکوراسیون داخلی در شیراز سنگ سفید، چوب بلوند، و دکوراسیون حصیری ایده‌های جذاب این طرح برای پاسیو فضای باز را تکمیل می‌کنند.

 

17. شومینه در فضای باز

این طراحی پاسیو نه تنها زیباست، بلکه بعد از غروب آفتاب شما را گرم نگه می دارد.دکوراسیون داخلی در شیراز بعلاوه، طراحی مدرن کوره مشکی، مبلمان و نمای بیرونی خانه را تکمیل می کند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

18. پاسیو طراح با هدف سرگرمی

این پاسیو سنگی بزرگ دارای یک پانچ با طراحی دوتایی با فضای باربیکیو سفارشی و ایده‌هایی برای زندگی در فضای باز صمیمی است.دکوراسیون داخلی در شیراز همچنین دارای یک کنسول رسانه ای است که در صورت عدم استفاده به طرز هوشمندانه ای در پشت تخته های چوبی قرار می گیرد.

 

19. پاسیو در فضای باز ارگانیک در دکوراسیون داخلی در شیراز

این پاسیو فضای باز الهام گرفته از طبیعت ایده های طراحی سازگار با محیط زیست و ارگانیک را به حداکثر می رساند.دکوراسیون داخلی در شیراز از کفپوش سنگی پایدار و سایه بامبو به عنوان پایه خود استفاده می کند. و از آنجا، مبلمان صنعتگر، دکور ظریف، و گیاهان طراحی یکپارچه زیبایی ایجاد می کنند.

دکوراسیون داخلی در شیراز

20. خانه مزرعه مدرن الهام بخش پاسیو در دکوراسیون داخلی در شیراز

اجازه دهید حیاط خلوت طراح شما سبک مورد علاقه شما را مطابق با فضای داخلی دوست داشتنی شما به نمایش بگذارد.دکوراسیون داخلی در شیراز این پاسیو خانه مزرعه فقط این کار را انجام می دهد و بیشتر. تمام امکانات رفاهی موجود را دارد - به علاوه امکاناتی مانند گاری بار!

 

آیا می خواهید الهام بخش پاسیو خود را به سطح بعدی ببرید؟

برای ایجاد فضای بیرونی رویایی خود با طراحان داخلی بررسی شده کار کنید.دکوراسیون داخلی در شیراز تنها کاری که باید انجام دهید این است که اولین قدم را بردارید و امروز یک مشاوره رایگان طراحی داخلی را برنامه ریزی کنید!